Valitse alueesi

Valitse alue, joka parhaiten vastaa sijaintiasi tai mieltymyksiäsi.

Valitse sivuston kieli

Tämä asetus hallitsee käyttöliittymän kieltä, mukaan lukien painikkeet, valikot ja kaikki sivuston tekstit. Valitse haluamasi kieli parhaan selauskokemuksen saamiseksi.

Valitse kielet työpaikkailmoituksille

Valitse kielet työpaikkailmoituksille, jotka haluat nähdä. Tämä asetus määrittää, mitkä työpaikkailmoitukset näytetään sinulle.

Eindhoven University of Technology

Vakdidacticus scheikunde (0,2 fte, 8 uur)

2025-05-01 (Europe/Amsterdam)
Tallenna työpaikka

Tietoja työnantajasta

We are an internationally top-ranking university in the Netherlands that combines scientific curiosity with a hands-on attitude.

Käy työnantajan sivulla

Test tekst in het Nederlands voor het TU/e blok

De Faculteit Applied Physics and Science Education is een onderzoeksgedreven faculteit met uitstekende onderwijsprogramma's, allemaal met een sterke verbinding tussen onderzoek en onderwijs. Ons onderzoek is geclusterd in drie aandachtsgebieden: Fluids, Bio and Soft Matter (FBSM); Plasmas and Beams (PB); en Nano, Quantum and Photonics (NQP). Het is onze gezamenlijke ambitie om de volgende generatie 'engineers of the future' uit te rusten met de kennis en vaardigheden die ze nodig hebben om impact te maken op wetenschap, innovatie en de samenleving, van regionaal tot wereldwijd.

Korte wervende tekst

Ben jij een ervaren creatieve docent scheikunde met passie voor het onderwijs en wil je graag bijdragen aan het opleiden van scheikundedocenten voor het voortgezet onderwijs? Wellicht word jij dan onze nieuwe vakdidacticus scheikunde. 

Functieomschrijving

Als vakdidacticus scheikunde werk je mee aan het opleiden van collega-docenten in het voortgezet onderwijs en ben je de vertaler van vakdidactische theorie naar de onderwijspraktijk. Je ontwerpt en verzorgt de colleges vakdidactiek scheikunde binnen de lerarenopleiding. Je begeleidt minor- en masterstudenten bij stages op scholen. Je ondersteunt de toelatings- en examencommissie in vakinhoudelijke toelating en verzoeken ten aanzien van het examenprogramma van studenten. Het begeleiden van een intervisiegroep behoort tot de mogelijkheden. Als opleider neem je deel aan overleggen binnen de Eindhoven School of Education (ESoE) en denk je (pro-)actief mee over ontwikkelingen binnen de lerarenopleiding. Een aanstelling van een dag in de week is beoogd, maar een grotere aanstelling is bespreekbaar bij gebleken wederzijdse interesse en mogelijkheid.

Functie-eisen

  • Je hebt een eerstegraads lesbevoegdheid scheikunde en een afgeronde relevante universitaire opleiding.
  • Je hebt interesse en ervaring in het ontwikkelen van onderwijs aan leraren-in-opleiding vanuit vakdidactische theorie èn de lespraktijk.
  • Je bent bereid tot het begeleiden van leraren-in-opleiding bij hun stages op middelbare scholen.
  • Je hebt ruime onderwijservaring in het voortgezet onderwijs, waar je bekend staat als een creatief en innoverende docent.
  • Je bent een toegankelijke persoonlijkheid en hebt ervaring met het coachen van collega’s of leraren-in-opleiding.
  • Je spreekt en schrijft helder in de Nederlandse taal en beheerst de Engelse taal tenminste op C1-niveau.

Arbeidsvoorwaarden

Een boeiende positie binnen een internationale en tegelijkertijd persoonlijke universiteit. Je zit midden tussen de studenten, op een groene campus op loopafstand van het centraal station. Daarnaast bieden we jou:

  • Een parttime aanstelling van 0,2 fte (8 uur) per week.
  • Een maandsalaris van minimaal € 4.537,- tot maximaal € 7.056,- bij een fulltime dienstverband, afhankelijk van jouw kennis en ervaring (schaal 11 en 12 van de cao Nederlandse Universiteiten).
  • Naast 8% vakantiegeld, een structurele eindejaarsuitkering van 8,3%.
  • Een keuzemodel voor extra secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Ruimte voor jouw talent met doorgroeikansen en uitstekende ontwikkelmogelijkheden, zoals mentoring, workshops en coaching.
  • Deels betaald ouderschapsverlof en een vergoeding voor reiskosten woon-werkverkeer, thuiswerken en internet.
  • Een ruime werkgeversbijdrage (70%) aan de gunstige ABP-pensioenregeling.

Hier ontdek je nog meer informatie over onze arbeidsvoorwaarden. Bouw verder aan je carrière bij de TU/e!

Informatie & sollicitatie

Informatie

Herken jij jezelf in dit profiel en wil je meer informatie over de functie? Neem dan contact op met de vacaturehouder: prof. Nienke Nieveen, [email protected].

Voor vragen over het sollicitatieproces of de arbeidsvoorwaarden, neem contact op met Stefan van Luijk (HR adviseur ESoE): [email protected].

Nieuwsgierig geworden? Op www.tue.nl/jobs vind je meer over werken bij de TU/e. 

Sollicitatie

Ben je geïnteresseerd? Via de solliciteer-knop ontvangen we graag je CV en brief met motivatie en omschrijving van je kwalificaties.

De screening van kandidaten begint zodra de sollicitaties zijn ontvangen en gaat door totdat de vacature is ingevuld.

We kijken uit naar je sollicitatie!

Dienstverband: Onbekend
Omvang functie: Parttime
Salaris: Scale 11/12
Aantal posities: 1
Uren: 0.2 FTE
Plaats: Eindhoven
Provincie: Noord-Brabant
Land: Nederland
Referentienummer: 2025/155
Gepubliceerd: 2025-04-17
Uiterste datum: 2025-05-01

Lisätietoa työpaikasta

Otsikko
Vakdidacticus scheikunde (0,2 fte, 8 uur)
Sijainti
De Zaale Eindhoven, Alankomaat
Julkaistu
2025-04-17
Viimeinen hakupäivä
2025-05-01 23:59 (Europe/Amsterdam)
2025-05-01 23:59 (CET)
Työpaikan tyyppi
Tallenna työpaikka

Lisää työpaikkoja tältä työnantajalta

Näytetään työpaikkoja kielillä Englanti, Saksa, Ranska, Hollanti Muuta asetuksia

Tietoja työnantajasta

We are an internationally top-ranking university in the Netherlands that combines scientific curiosity with a hands-on attitude.

Käy työnantajan sivulla

Kiinnostavia artikkeleita

...
Light: the Essential Ingredient for Future Technology Eindhoven University of Technology 5 min arvioitu lukuaika
...
TU/e Enables Surgeons to See the Invisible Eindhoven University of Technology 5 min arvioitu lukuaika
...
Supercharging Chemicals For Clean Energy Dutch Institute for Fundamental Energy Research DIFFER 4 min arvioitu lukuaika
Lisää artikkeleita